Завдяки сучасним маркетинговим розробкам стали простіше не тільки процеси просування та представлення товарів та послуг, але стала доступніша організація різних виставкових заходів: акцій, дегустацій та презентацій готової продукції та новинок. Найчастіше купити промостол із вітриною для продукції вирішують власники та керівники торгових мереж, організатори різних корпоративних заходів.
Особливості комплектації промо-стійок
Виготовлення промостійки Київ – це не стандартизований процес промислового рівня, який не передбачає внесення змін. Відповідно, комплектація та конфігурація може змінюватися. Стандартний варіант промостійок включає наступні елементи:
- Основна розсувна панель;
- Стільниця, яка призначена безпосередньо для презентації продукції;
- Внутрішня полиця для розміщення продукції;
- Додаткові ребра жорсткості;
- Повнокольорова фотопанель, поверхні якої розміщується рекламна інформація;
- Повнокольоровий фриз.
Матеріали, що використовуються для виробництва промостійок
Перш ніж купити промостійкку для акцій, варто заздалегідь визначитися з матеріалами, які будуть використовуватися для виробництва основних елементів конструкції стійок для проведення акцій. Для виготовлення різних елементів конструкції використовуються міцні та стійкі до будь-яких факторів матеріали, серед яких:
- Пластик різних сортів;
- Пінокартон;
- Деревина;
- Самоклеюча плівка;
- Метал;
- Композитний матеріал та ін.
Кожна промостійка для виставок має доступну вартість завдяки використанню високоякісних витратних матеріалів, впровадженню сучасних друкованих та виробничих технологій.